Vállalkozásunk online reklámozására fordított idő mindig kifizetődik

Vállalkozásunk online reklámozására fordított idő mindig kifizetődik

Vállalkozásunk reklámozása általában kiemelt helyen szokott szerepelni, ha új ügyfelek szerzéséről és tevékenységünk népszerűsítéséről van szó. Egyszerűen nem tehetjük meg, hogy nem fordítunk időt és energiát a reklám erejében rejlő lehetőségek kiaknázásába.

A reklám ereje

Napjaink felgyorsult informatikai világában muszáj vagyunk az online felületeken népszerűsíteni vállalkozásunkat. Ennek szerencsére számtalan előnye van. Az interneten található reklámok többsége manapság sokkal rövidebb idő alatt jut el sokkal több emberhez. 

A reklámok népszerűsítő ereje mellett bevethetünk konzervatívabb technikákat is, melyek akkor tehetnek számunkra nagy szolgálatot, ha valaki konkrétan arra a tevékenységre keres rá, mely a mi fő profilunk. Ez lehet egy szokványos keresés indítása a Google weboldalán keresztül, valamely kulcsszóra. (például ‘Ács Budapest’)

Egy ilyen – keresési pozíciót javító – technika a linképítés is. Ennek a folyamatnak a lényege, hogy a Google által relevánsnak ítélt weboldalakon elhelyezett link amely a mi vállalkozásunkra mutat, a kereső- és indexelő algoritmusok értelmezésében szintén relevánsnak, úgymond erősnek számít, így a következő alkalommal az organikus keresési listában* a mi vállalkozásunk előrébb fog sorolódni.

Szorozzuk ezt meg számtalan erősnek besorolt weboldalon lévő – a mi vállalkozásunkra mutató – linkkel és az eredmények gyorsabban fognak jönni, mint ha mi építgetjük ki a linkjeinket évek alatt. Ezzel együtt is a linképítés egy viszonylag hosszú folyamat. Sokan – tévesen – úgy gondolják, hogy a pénzükért cserébe egy webprogamozással foglalkozó szakember máról holnapra az első helyre tudja őket pozícionálni a Google kulcsszavas kereséseiben. Nos, ez nem igaz. Józan ésszel belegondolva, akkor ma az egyik cég lenne az első helyen, holnap a másik, harmadnap pedig egy harmadik cég. A hosszú távon gondolkozás azonban mindenképpen kifizetődő, így biztosan előrébb adja ki vállalkozásunkat a kereső, mintha semmit nem csináltunk volna ezen a területen.

Egy másik ilyen lehetőség a keresőoptimalizálás. Ezen tevékenység segítségével a webet folyamatosan pásztázó algoritmusok számára jobban láthatóvá és egyértelművé tesszük weboldalunk témáját, szándékát és tevékenységeit, így szintén legközelebb egy keresési listában lehetséges, hogy a mi vállalkozásunk fog a megfelelő helyen megjelenni. 

Mire jó a több weboldal látogató az oldalunkon?

A több látogató több megrendelőt eredményezhet, ez belátható tény. A több megrendelő pedig nagyobb ismertséget és végső soron több profitot eredményezhet vállalkozásunk számára. Nézzünk utána a webprogramozó szakmával foglalkozó szakembereknek és gondoljuk át, hogy számunkra is hasznos lehet-e egy keresőoptimalizálási vagy linképítési szolgáltatás.

*organikus keresési lista: azon lista, melyben a nem-fizetett hirdetések szerepelnek.